Grupa PSA zwiększyła po 6 miesiącach zysk operacyjny o 10,8 proc. do 3,34 mld euro, co pozwoliło poprawić marżę o 0,9 pkt do 8,7 proc. To nowy rekord rentowności, po 8,5 proc. osiągniętych w 2018 r. Zysk netto zwiększył się o prawie jedną czwartą do 1,83 mld euro, a obroty zmalały o 0,7 proc. do 38,3 mld euro.
Integracja Opla/Vauxhalla dała 270 mln euro oszczędności na kosztach stałych, zakupu i prac R&D, a dzięki atrakcyjniejszemu miksowi produktów (+2,9 proc.) i miksowi cen (+1,3 proc.), które potwierdziły popularność pojazdów sportowo-użytkowych, C5 Aircross i Peugeota 3008, grupie udało się wyrównać z naddatkiem spadek sprzedaży na wschodzących rynkach, zwłaszcza w Chinach i Ameryce Płd. Znaczna część oszczędności pochodziła z ciągłej integracji technologii, używania jednolitych płyt podłogowych w produkcji nowych modeli 5 marek należących do grupy.