Informacja o awarii drukarek Delio firmy Novitus (z grupy Compa) obiegła wczoraj media. Problem dotyczył kilku tysięcy urządzeń. W drukarkach wyświetlał się „błąd zegara” i w efekcie wielu przedsiębiorców nie mogło obsługiwać klientów. Producent kas zadeklarował jak najszybsze naprawienie usterki, ale jak się okazuje nie wszystkie firmy zdecydowały się iść tą drogą.
- Mając na względzie dobro naszych klientów, nie chcieliśmy czekać na pomoc serwisu od dostawcy drukarek, które uległy awarii, dlatego natychmiast zdecydowaliśmy się na zakup nowego sprzętu. Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie LSI Software za wsparcie i niezwykle sprawne działanie, które pozwoliło wznowić sprzedaż biletów na terenie naszych kin w ciągu doby od zaistnienia usterki – komentuje Mariusz Spisz, członek zarządu Multikina. Dodaje, że nowe drukarki, które pojawiły się w multipleksach, nie tylko umożliwiły już dziś normalną sprzedaż biletów w kasach, ale dodatkowo spełniają też standardy nakładane przez nowe regulacje, które zaczną obowiązywać w czerwcu 2020 r.