Multikino nie czekało na serwis drukarek. Kupiło nowe

Sieć kin szybko wymieniła urządzenia Novitusa, które z początkiem roku uległy awarii, na sprzęt innej firmy.

Aktualizacja: 03.01.2020 15:24 Publikacja: 03.01.2020 12:54

Multikino nie czekało na serwis drukarek. Kupiło nowe

Foto: Fotorzepa, Jakub Kamiński

Informacja o awarii drukarek Delio firmy Novitus (z grupy Compa) obiegła wczoraj media. Problem dotyczył kilku tysięcy urządzeń. W drukarkach wyświetlał się „błąd zegara” i w efekcie wielu przedsiębiorców nie mogło obsługiwać klientów. Producent kas zadeklarował jak najszybsze naprawienie usterki, ale jak się okazuje nie wszystkie firmy zdecydowały się iść tą drogą.

- Mając na względzie dobro naszych klientów, nie chcieliśmy czekać na pomoc serwisu od dostawcy drukarek, które uległy awarii, dlatego natychmiast zdecydowaliśmy się na zakup nowego sprzętu. Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie LSI Software za wsparcie i niezwykle sprawne działanie, które pozwoliło wznowić sprzedaż biletów na terenie naszych kin w ciągu doby od zaistnienia usterki – komentuje Mariusz Spisz, członek zarządu Multikina. Dodaje, że nowe drukarki, które pojawiły się w multipleksach, nie tylko umożliwiły już dziś normalną sprzedaż biletów w kasach, ale dodatkowo spełniają też standardy nakładane przez nowe regulacje, które zaczną obowiązywać w czerwcu 2020 r.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Kolejny koncern zbrojeniowy z Unii będzie produkował na Ukrainie
Biznes
Gdzie wyrzucić woreczek po ryżu? Wiele osób popełnia ten sam błąd
Biznes
Trump pozbywa się papierowych słomek. To (częściowo) dobra decyzja, mówią ekolodzy
Biznes
TikTok powraca do sklepów z aplikacjami Apple i Google w USA
Biznes
Kto dostarczy okręty dla Polski, nowe cła USA i zmiany w programie mieszkaniowym