Polacy łasi na erotyczne zabawki

Zbliża się święto zakochanych. Walentynkowe gadżety widać już w centrach handlowych i na sklepowych witrynach. Tymczasem dane popularnej internetowej porównywarki cen wskazują, że lawinowo rośnie popularność produktów z kategorii "erotyka"

Publikacja: 30.01.2013 12:50

Polacy łasi na erotyczne zabawki

Foto: Fotorzepa, Kuba Krzysiak kk Kuba Krzysiak

Na początku lutego rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Sklepy oferują różnego rodzaju prezenty dla zakochanych, a salony z bielizną przeżywają oblężenie. Jak się jednak okazuje, wraz ze zmianą sposobu dokonywania zakupów z offline na online zmienia się także rodzaj wybieranych produktów, a romantyzm ustępuje miejsca ciekawości.

- Miesiąc przed Walentynkami zainteresowanie gadżetami erotycznymi w naszym sklepie wzrosło o prawie 30% - mówi Bartłomiej Urlik, właściciel sklepu www.eRozkosz.pl - W tym roku  z okazji zbliżającego się święta zakochanych użytkownicy poszukiwali przede wszystkim wibratorów dla par, ale ogromną popularnością cieszyły się również kulki gejszy i specjalne  pierścienie dla mężczyzn - dodaje.

Porównywarka cen Nokaut.pl zanotowała w 2013 roku znaczący wzrost zainteresowania Użytkowników kategorią Erotyka. Z analizy ruchu na stronie w pierwszym miesiącu 2012 i 1013 wynika, że kategoria ta ma aż o 30% większą dynamikę wzrostu od najpopularniejszej w całym serwisie kategorii Dom i ogród. Co więcej, w ciągu roku, znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Użytkowników w jej obrębie.

Porównując tegoroczne wyniki z wynikami z 2012 roku, widać wyraźny spadek zainteresowania Użytkowników Bielizną erotyczną (o 13% w odniesieniu do całego ruchu w kategorii Erotyka) oraz znaczący, bo aż 15% wzrost zainteresowania produktami z zakresu Sprzętu erotycznego. O 3% wzrosło również zainteresowanie produktami z zakresu zdrowia intymnego.

Tym samym, najpopularniejszymi kategoriami produktowymi w Erotyce w styczniu 2013 roku są w kolejności: sprzęt erotyczny (wygenerował aż 40% ruchu w Erotyce), zdrowie intymne (18% całego ruchu w danej kategorii) i bielizna erotyczna (17%). Gadżety erotyczne, akcesoria i bielizna BDSM, feromony i afrodyzjaki oraz olejki i żele erotyczne zanotowały mniej jak 5% popularności każde w odniesieniu do ruchu opisywanej kategorii.

Aż 75% osób odwiedzających kategorię Zdrowie intymne poszukiwało specyfików na potencję i erekcję.

Na początku lutego rozpoczyna się prawdziwe zakupowe szaleństwo. Sklepy oferują różnego rodzaju prezenty dla zakochanych, a salony z bielizną przeżywają oblężenie. Jak się jednak okazuje, wraz ze zmianą sposobu dokonywania zakupów z offline na online zmienia się także rodzaj wybieranych produktów, a romantyzm ustępuje miejsca ciekawości.

- Miesiąc przed Walentynkami zainteresowanie gadżetami erotycznymi w naszym sklepie wzrosło o prawie 30% - mówi Bartłomiej Urlik, właściciel sklepu www.eRozkosz.pl - W tym roku  z okazji zbliżającego się święta zakochanych użytkownicy poszukiwali przede wszystkim wibratorów dla par, ale ogromną popularnością cieszyły się również kulki gejszy i specjalne  pierścienie dla mężczyzn - dodaje.

Biznes
Firmy chcą inwestować w nowe technologie
Biznes
Jest nowa szefowa Polskiej Agencji Kosmicznej
Biznes
Blackout w Hiszpanii i Portugalii. Ekonomiści popierają podatek katastralny
Biznes
Świat zbroi się przerażająco szybko. Największe wydatki od zimnej wojny
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Odkurzacz albo setki złotych premii. Promocje w banku Citi Handlowy