Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Polacy wydają na wody butelkowane ponad 3,3 mld zł. Walkę o rynek zaczyna Arctic z dodatkami.

Publikacja: 06.07.2015 12:26

Hoop gasi już nie tylko pragnienie

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz Rafał Guz

Reklamowana przed laty przez modelką Cindy Crawford woda Arctic pojawiła się na rynku w odmienionej butelce i z nowym logo pod koniec lutego tego roku. Teraz dołączyły do niej tzw. wody funkcjonalne.

Napój funkcjonalny Arctic + dostępny jest w trzech wariantach smakowych: kiwi z kofeiną, rabarbar z guaraną oraz ananas z cynkiem. - Nasze społeczeństwo dość późno otwiera się na cały segment żywności funkcjonalnej. Najpierw weszliśmy w fazę, zdrowego odżywiania, która trwa w Polsce od kilku lat - komentuje Patrycja Giurko, marketing menedżer Hoop Polska.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne