Nietypowa kampania Gino Rossi

Prezes wziął udział w reality-show, w którym został szeregowym pracownikiem firmy.

Publikacja: 12.10.2015 15:02

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Foto: materiały prasowe

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi, wziął udział w programie „Kryptonim szef", przygotowanym dla TVP1 (odcinek zostanie wyemitowany w środę o 20:25). Szef słupskiej firmy będzie musiał opuścić luksusowe biuro i zatrudni się w swojej firmie na stanowiskach sprzedawcy, kaletnika oraz pracownika magazynu komponentów (fleki, obcasy, podeszwy, etc.). „Tomasz Malicki przejdzie spektakularną metamorfozę, aby żaden z pracowników nie mógł go rozpoznać. Peruka, broda i okulary całkowicie odmienią prezesa spółki" - czytamy w opisie programu.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety dalekiego zasięgu nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową