Nietypowa kampania Gino Rossi

Prezes wziął udział w reality-show, w którym został szeregowym pracownikiem firmy.

Publikacja: 12.10.2015 15:02

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi

Foto: materiały prasowe

Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi, wziął udział w programie „Kryptonim szef", przygotowanym dla TVP1 (odcinek zostanie wyemitowany w środę o 20:25). Szef słupskiej firmy będzie musiał opuścić luksusowe biuro i zatrudni się w swojej firmie na stanowiskach sprzedawcy, kaletnika oraz pracownika magazynu komponentów (fleki, obcasy, podeszwy, etc.). „Tomasz Malicki przejdzie spektakularną metamorfozę, aby żaden z pracowników nie mógł go rozpoznać. Peruka, broda i okulary całkowicie odmienią prezesa spółki" - czytamy w opisie programu.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Czy Ukraina postawi na Europę i Chiny? Kłótnia Zełenskiego i Trumpa
Biznes
Umowa na borsuki może być lada dzień
Biznes
Hakerzy zaatakowali Polską Agencję Kosmiczną. Kto stoi za atakiem?
Biznes
Drewno: kolejna grupa towarowa zagrożona cłem Trumpa
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Biznes
Elon Musk podejrzany o unikanie podatków we Włoszech
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”