Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Firma kierowana przez Rafała Brzoskę rusza właśnie z nowym pomysłem na zdobycie klientów i ich mocniejsze związanie z marką. Posiadacze aplikacji InPost Mobile będą mogli gromadzić punkty i wymieniać na nagrody.

Publikacja: 01.10.2024 12:31

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Foto: Adobe Stock

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Frankowa kontrofensywa banków
Biznes
Nie ma już certyfikowanego mechanizmu badania internetu. Co z reklamacjami?
Biznes
Nvidia chwali się wynikami kwartalnymi. Lepsze od prognoz
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Francja mniej atrakcyjna dla inwestorów zagranicznych