Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Firma kierowana przez Rafała Brzoskę rusza właśnie z nowym pomysłem na zdobycie klientów i ich mocniejsze związanie z marką. Posiadacze aplikacji InPost Mobile będą mogli gromadzić punkty i wymieniać na nagrody.

Publikacja: 01.10.2024 12:31

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Foto: Adobe Stock

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

Czytaj więcej

InPost płaci większe podatki niż konkurencja razem wzięta

Jak podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, szefowa marketingu w InPost, firma od lat buduje lojalność klientów w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Teraz jednak idzie krok dalej. – Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – tłumaczy. I zaznacza, że program lojalnościowy pozwoli spółce na „osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników”.

Dlaczego InPost wprowadza nagrody? 

Nagrody mają być magnesem. W ramach „zabawy” będzie też loteria (chodzi o tzw. InBoxy), w której będzie szansa na wygranie takich nagród jak m.in. mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 tys. zł, czy samochód elektryczny, a także kody na darmowe nadania i wycieczki.

Aplikacja InPost Mobile ma już w nad Wisłą ponad 13 mln użytkowników (ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek i zarządzanie zwrotami.

Grupa InPost dysponuje ponad 73 tys. punktów odbioru paczek, w tym przeszło 40 tys. to automaty. Spółka biznes prowadzi nie tylko w Polsce, ale również w W. Brytanii, Francji, Włoszech, na Półwyspie Iberyjskim oraz w krajach Beneluksu. Swoje usługi świadczy dla ok. 100 tys. e-sprzedawców. W 2023 r. firma obsłużyła blisko 900 mln przesyłek.

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Czym jeździć
Nowa Skoda Kodiaq. Liczą się konie mechaniczne czy design?
Materiał Promocyjny
Sieci, czyli wąskie gardło transformacji energetycznej
Tu i Teraz
Nowa Skoda Superb. Komfort w parze z technologią
Materiał Promocyjny
BaseLinker uratuje e-sklep przed przestojem
Biznes
Rząd Donalda Tuska bez strategii dla zbrojeniówki
Biznes
Podcast „Twój Biznes": Kryzys motoryzacyjny, Aliexpress z nową usługą i echa raportu Draghiego
Biznes
Qair wspiera realizację celów klimatycznych