Reklama

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Firma kierowana przez Rafała Brzoskę rusza właśnie z nowym pomysłem na zdobycie klientów i ich mocniejsze związanie z marką. Posiadacze aplikacji InPost Mobile będą mogli gromadzić punkty i wymieniać na nagrody.

Publikacja: 01.10.2024 12:31

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Foto: Adobe Stock

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

Czytaj więcej

InPost płaci większe podatki niż konkurencja razem wzięta

Jak podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, szefowa marketingu w InPost, firma od lat buduje lojalność klientów w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Teraz jednak idzie krok dalej. – Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – tłumaczy. I zaznacza, że program lojalnościowy pozwoli spółce na „osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników”.

Dlaczego InPost wprowadza nagrody? 

Nagrody mają być magnesem. W ramach „zabawy” będzie też loteria (chodzi o tzw. InBoxy), w której będzie szansa na wygranie takich nagród jak m.in. mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 tys. zł, czy samochód elektryczny, a także kody na darmowe nadania i wycieczki.

Aplikacja InPost Mobile ma już w nad Wisłą ponad 13 mln użytkowników (ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek i zarządzanie zwrotami.

Reklama
Reklama

Grupa InPost dysponuje ponad 73 tys. punktów odbioru paczek, w tym przeszło 40 tys. to automaty. Spółka biznes prowadzi nie tylko w Polsce, ale również w W. Brytanii, Francji, Włoszech, na Półwyspie Iberyjskim oraz w krajach Beneluksu. Swoje usługi świadczy dla ok. 100 tys. e-sprzedawców. W 2023 r. firma obsłużyła blisko 900 mln przesyłek.

Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama