Polacy bojkotują sieci, które zostały w Rosji

Dane PKO Banku Polskiego pokazują, że sieci, które pozostały aktywne w Rosji, mają niższą dynamikę obrotów niż konkurencja. Bank nie podaje jednak o jakie firmy chodzi.

Publikacja: 24.03.2022 12:48

Dworzec kolejowy w Przemyślu

Dworzec kolejowy w Przemyślu

Foto: AFP

W opublikowanych danych PKO Research podaje, że Polacy odpowiedzieli na internetowe apele i odwracają się od firm, które zdecydowały się w Rosji pozostać.

- Dane o płatnościach kartami PKO Banku Polskiego pokazują, że sieci, które pozostały aktywne w Rosji, mają niższą dynamikę obrotów niż konkurencja" - podają analitycy z PKO Research. - Bojkot sieci handlowych, które nie wycofały się z Rosji, to więcej niż tylko hasła w mediach społecznościowych - dodali.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Potężna awaria ChatGPT. Internauci na całym świecie zgłaszają problemy
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Biznes
Kwintyliony dolarów od Google nie dla rosyjskiej propagandy
Biznes
Nowe unijne dopłaty mogą rozruszać rynek samochodów elektrycznych
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: USA inwestują 500 mld w AI, Orban blokuje sankcje na Rosję
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes
500 miliardów dolarów na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego