Aktualizacja: 03.08.2016 14:03 Publikacja: 03.08.2016 14:03
Gino Rossi w lipcu miało, 19,1 mln zł skonsolidowanych przychodów detalicznych, o 1 proc. więcej niż rok temu. Podobnie jak w czerwcu także w lipcu nieco lepiej poradził sobie segment odzieżowy (marka Simple), który zwiększył sprzedaż o 4 proc., do 7,1 mln zł. Obuwniczy biznes (marka Gino Rossi) poprawił się o 2 proc., do 12,5 mln zł (licząc od marca do grudnia powierzchnia sieci obuwniczej ma urosnąć o 2,5 proc., odzieżowej o 9,5 proc.).
Narastająco od początku roku łączne przychody detaliczne spółki urosły o 1 proc., do 148,1 mln zł. zł: w obuwniczym biznesie urosły o 1 proc., do 91,8 mln zł, zaś w odzieżowym są takie same jak rok temu i wyniosły 56,3 mln zł.
USA grożą nowymi cłami, by zmusić Pekin do negocjacji. Polscy przedsiębiorcy skarżą się na bariery, a rubel zysk...
Trzy nazwiska dominują w kuluarowych dyskusjach na temat tego, kto będzie następnym prezesem Urzędu Komunikacji...
Pyszne.pl chce wejść na rynek, który dotąd opanowany był przez firmy kurierskie. Spółka znana z dostaw jedzenia...
W 2024 r. wydatki na muzykę przekroczyły 850 mln zł, co oznacza aż 26 proc. wzrost rok do roku. To głównie efekt...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Z największego eksportera gazu na świecie do lokalnego producenta AGD. Taką transformację zafundował sobie rosyj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas