598,6 mln zł przychodów, 51,1 mln zł zysku operacyjnego i 35,2 mln zł zysku netto zanotowała grupa Vistuli w 2016 r. – podał właściciel marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler i W.Kruk w sprawozdaniu skonsolidowanym za miniony rok. Tym samym przychody grupy Vistuli urosły rok do roku o 16,4 proc., zysk operacyjny o 17,9 proc., a zysk netto o 38,2 proc.
W kluczowym obszarze dystrybucji detalicznej przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły 334,1 mln zł i były wyższe o 20,2 proc. od osiągniętych w roku 2015, w tym w sieci franczyzowej segmentu odzieżowego, która na koniec roku 2016 liczyła łącznie 60 salonów, stanowiły 11 proc. przychodów segmentu odzieżowego ogółem. Przychody zrealizowane w segmencie jubilerskim wyniosły 235,8 mln zł, co oznacza wzrost o 15,7 proc. w stosunku do roku 2015.