Telewizja Polsat i Discovery odłożyły internetowe joint venture

Prawie rok temu Komisja Europejska oddała sprawę platformy telewizyjnej Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nadawcom nie spieszy się, by poznać decyzję.

Aktualizacja: 23.07.2021 06:07 Publikacja: 22.07.2021 21:00

Zygmunt Solorz-Żak

Zygmunt Solorz-Żak

Foto: materiały prasowe

Od czasu, gdy w sierpniu ub.r. Komisja Europejska zgodziła się, aby to Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zajmował się internetowym joint venture Telewizji Polsat i Discovery Communications Europe – w sprawie zapadła cisza.

– Nie mamy nic do przekazania – mówi Katarzyna Issat, odpowiedzialna za komunikację z mediami w Grupie TVN Discovery. W analogiczny sposób odpowiada na pytanie, czy firmy zrezygnowały z projektu, Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Cyfrowy Polsat.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Chiński rywal ChatGPT zaatakowany. Potężny cios hakerów w DeepSeek
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Biznes
Janusz Palikot wyszedł z aresztu. Uzbierał 2 mln zł, ma kilkaset milionów długu
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski startup ElevenLabs podbija USA
Biznes
Wykuwa się kolejny pancerny gigant w Europie
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Biznes
Awantura o pizzę z ananasem. Nowa cena, to 100 funtów
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku