Sklep ruszy pod koniec sierpnia. Będzie miał ok 1,4 tys. mkw. standardowa placówka sieci ma dzisiaj 300-400 mkw. W ofercie znajdzie się kilka tysięcy nowych artykułów dostępnych wyłącznie w tym sklepie, a dzięki większej powierzchni firmy współpracujące z siecią będą miały znacznie większe możliwości prezentacji produktów. - To nasz pierwszy tego typu projekt w Polsce. Ponieważ centrala firmy mieści się w Łodzi, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć sklep w najbardziej prestiżowym łódzkim centrum handlowym – mówi Marek Maruszak, prezes Rossmann Polska.

Firma jest liderem rynku drogeryjnego wartego ponad 20 mld zł. Działa na nim ok 19,3 tys. sklepów. Niemiecka sieć ma ich 530, ale nie ma żadnej liczącej się konkurencji. Sieć Drogerie Natura ma ponad 200 sklepów. Rossmann działa w Polsce od 18 lat, codziennie jego sklepy odwiedza ponad 400 tys. klientów.

Na rynek weszła też niedawno portugalska firma Jeronimo Martins, prowadząca w Polsce sieć sklepów Biedronka. Pod marką Hebe wystartowała już jej pierwsza drogeria, planowane są kolejne tego typu placówki.