Jack Daniel's Tennessee Honey będący połączeniem whiskey i likieru miodowego (zawiera 35 proc. alkoholu) zdobył już popularność na swoim rodzimym rynku, czyli w Stanach Zjednoczonych i zaczyna podbój innych krajów. W Polsce będzie dostępny w butelkach – zachowują klasyczny kształt Old No. 7 - o pojemności 700 ml.
Jack Daniel's to - według tegorocznego rankingu branżowego Millionaires' Club – ósma whisky świata. W 2011 r. jej łączna sprzedaż przekroczyła 95 mln litrów i była o 6,4 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Biorąc pod uwagę tylko amerykańską whiskey Jack Daniel's jest liderem tego segmentu. Wyprzedza Jima Beam'a oferowanego w Polsce przez CEDC.
Tymczasem także i ta firma zamierza powalczyć o polskim rynek smakowym bourbonem. Do sklepów trafi Jim Beam Honey. Miodowy trunek to trzeci innowacyjny produkt z rodziny Jim Beam wprowadzany do Polski w 2012 roku. W marcu ruszyła sprzedaż Jim Beam White & Cola (w postaci drinka gotowego do spożycia, tzw. RTD), a w kwietniu bourbon z dodatkiem soków z czarnej wiśni pod nazwą Red Stag.
Zuzanna Łatacz z CEDC informuje, że ten ostatni produkt okazał się hitem. - Wprowadzony pod koniec kwietnia 2012 r. już dziś zbliża się do osiągnięcia rocznych planów sprzedaży. Idąc za ciosem chcemy jak najszybciej powtórzyć ten sukces z Jim Beam Honey – mówi Łatacz.