Poniedziałkowa sesja nie była zbyt udana dla akcjonariuszy City Interactive. Na koniec notowań papiery producenta gier komputerowych spadały o 3,95 proc. do 26,27 zł. Były zatem najtańsze od początku miesiąca.
Powodem kiepskiego zachowania się kursu mogły być słabe recenzje dotyczące najnowszej produkcji, która zadebiutowała we wtorek 12 marca. W Polsce „Sniper 2" miał premierę w ostatni piątek. Krytycy zwracali uwagę na sporo niedociągnięć technicznych, które wskazywały, że gra trafiła na rynek niedopracowana (mimo siedmiokrotnego przesuwania premiery). Rozgrywka nie jest też zbyt skomplikowana i szybko się kończy a bohater jest prowadzony jak po sznurku (tzw. świat gry jest bardzo mały) i nie ma szans prowadzić batalii po swojemu.
Na początku tygodnia na rynek trafiły też pierwsze dane o sprzedaży. „Sniper 2" został ciepło przyjęty w Wielkiej Brytanii (również pierwsza gra z tej serii na tym rynku sprzedawała się bardzo dobrze). Według serwisu internetowego GfK Chart-Track, w poniedziałek po południu polski tytuł zajmował czwarte miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się gier w poprzednim tygodniu. Był trzecim najchętniej kupowanym tytułem na konsolę PS3 i drugim na konsolę Xbox360.
Znacznie gorzej „Sniper 2" prezentował się na Steam, największej na świecie platformie sprzedającej gry w postaci cyfrowej. Zajmował w rankingu (o godz. 18) aż 23 pozycję. W ciągu dnia był nieco wyżej. Według VGChartz w pierwszym tygodniu w przedsprzedaży polską produkcję kupiło ok. 90 tys. nabywców (dane nie uwzględniają sprzedaży w postaci cyfrowej). Z tego po 40 tys. fanów wybrało wersje na konsole PS3 i Xbox360 a pozostali wersję na komputery PC.
City Interactive przygotowało na premierę nakład w wysokości 1 mln kopii. Jest też, jak zapewniają przedstawiciele spółki, gotowe szybko skierować do sklepów dodatkową partię, jeśli zajdzie taka potrzeba.