Dziesięć lat konwergencji w Polsce

Już prawie milion abonentów Orange Polska korzysta z pakietów usług. Każdy zakupił średnio cztery produkty. To pokazuje, że strategia konwergentnego operatora sprawdza się i podoba się konsumentom oraz firmom.

Publikacja: 19.06.2017 20:41

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Mariusz Gaca wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

materiał powstał we współpracy z Orange Polska

Coraz więcej abonentów operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji kupuje nie pojedynczy produkt, ale pakiet, łączący nie tylko różne usługi (telefon, internet, telewizję), ale też technologie (stacjonarną i mobilną). Według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z tzw. usług wiązanych korzystało w 2015 r. 37 proc. gospodarstw domowych. W ubiegłym roku liczba jeszcze wzrosła. Wskazują na to chociażby wyniki Orange Polska, jednego z największych operatorów usług konwergentnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Rafał Brzoska: Nie jestem niczyim doradcą i nie jestem na etacie
Biznes
Ofensywa dyplomatyczna Polski, ukraiński biznes w Polsce i przyszłość Orlenu
Biznes
Były sekretarz NATO: Musimy mieć jeden cel – pokonać Putina
Biznes
Unijna AI potrzebuje więcej inwestycji
Biznes
W Katowicach o podnoszeniu atrakcyjności gospodarki