Insignia Sports Tourer: Pojedynek na kufry

Insignia Sports Tourer, jak wcześniej nowa Astra wśród kompaktów, może namieszać wśród kombi segmentu D.

Aktualizacja: 12.08.2017 08:25 Publikacja: 12.08.2017 07:53

W Europie Zachodniej w segmencie D udział aut z dużym kufrem w ogólnej sprzedaży sięga ok. 50 proc., co istotne, równie chętnie kupują je osoby prywatne, jak i firmy do swoich flot. W Polsce popularność nadwozi kombi w tej grupie pojazdów jest mniejsza – według danych Samaru w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku wybrało je ok. 25 proc. nabywców, ale ich sprzedaż systematycznie rośnie. W Polsce po kombi ze środkowej półki sięgają głównie firmy – blisko 90 proc. z pierwszej piątki najlepiej sprzedających się aut z tego segmentu trafiło – w taki czy inny sposób – do flot.

Pozostało 87% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku