Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

PKO BP poinformował, że awaria, która utrudniała dziś jego klientom korzystanie z usług banku została usunięta. Od 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, a od 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Bank zapewnia też, że wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane.

Aktualizacja: 26.10.2018 18:08 Publikacja: 26.10.2018 14:44

Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

Foto: spółka

W piątek w okolicach południa klienci PKO Banku Polskiego zaczęli skarżyć się na awarię systemu bankowości elektronicznej i mobilnej, problemy z logowaniem i realizacją transakcji. Nie działały serwis iPKO i aplikacja IKO.

PKO BP na swoim profilu na Facebooku przyznał, że faktycznie są problemy. "Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" – można było przeczytać wtedy w oświadczeniu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Banki stracą na obniżce stóp procentowych. Ale duże zyski zostaną
Banki
Raiffeisen wstrzymuje sprzedaż rosyjskiego oddziału. Wciąż tam zarabia
Banki
Polacy rzadko przenoszą się z banku do banku, choć gonią za promocjami
Banki
EBC obciął stopy procentowe. Po raz siódmy
Banki
Czy Pekao może skorzystać na udziale w holdingu PZU?