Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Według danych portalu Downdetector po godzinie dziewiątej klienci Banku Millenium zaczęli mieć problemy z aplikacją banku oraz dostępem online do banku. Nie działały także płatności Blik. Po godzinie 13 bank poinformował o usunięciu awarii.

Aktualizacja: 31.10.2024 14:38 Publikacja: 31.10.2024 09:51

Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Foto: Adobe Stock

„Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” - poinformował Bank Millenium.

Nie jest to pierwsza awaria w Banku Millenium w tym tygodniu

Pozostało jeszcze 83% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 19 zł kwartalnie!
Banki
Kredyty świąteczne świetnie się sprzedają. Czy banki zarabiają na nich krocie?
Banki
Bank Rosji ustępuje krytykom. Wyższej stopy procentowej w tym roku nie będzie
Banki
Starcie banków z konsumentami. Kto wygra tę bitwę?
Banki
Jarosław Dąbrowski, członek zarządu BGK: Będą duże pieniądze na międzynarodową ekspansję polskich firm
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Banki
Polskie banki bardziej zyskowne niż zachodnie. Klienci sami sobie winni?
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku