Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Według danych portalu Downdetector po godzinie dziewiątej klienci Banku Millenium zaczęli mieć problemy z aplikacją banku oraz dostępem online do banku. Nie działały także płatności Blik. Po godzinie 13 bank poinformował o usunięciu awarii.

Aktualizacja: 31.10.2024 14:38 Publikacja: 31.10.2024 09:51

Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Foto: Adobe Stock

„Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” - poinformował Bank Millenium.

Nie jest to pierwsza awaria w Banku Millenium w tym tygodniu

Pozostało jeszcze 83% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Banki
Nawet frankowicze w sądach dostają ofertę ugody. Czy to atrakcyjna propozycja?
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Banki
Ranking satysfakcji klientów banków. Wyłonił się nowy lider
Banki
Czy i dlaczego banki nie lubią gotówki?
Banki
OZE, magazyny energii, wodór i wychwytywanie CO2 na celowniku EBOR w Polsce
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Banki
SBB: po kredytach frankowych czas na walkę z kredytami złotowymi
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej