Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Według danych portalu Downdetector po godzinie dziewiątej klienci Banku Millenium zaczęli mieć problemy z aplikacją banku oraz dostępem online do banku. Nie działały także płatności Blik. Po godzinie 13 bank poinformował o usunięciu awarii.

Aktualizacja: 31.10.2024 14:38 Publikacja: 31.10.2024 09:51

Awaria w Banku Millennium. Nie działała aplikacja, bankowość internetowa i Blik

Foto: Adobe Stock

„Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” - poinformował Bank Millenium.

Nie jest to pierwsza awaria w Banku Millenium w tym tygodniu

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Banki
Drogie kredyty w Polsce? To nie wina banków – przekonuje ZBP
Banki
EBC podjął decyzję w sprawie stóp procentowych
Banki
Jest apetyt na kredyty mieszkaniowe. Padł nowy rekord
Banki
Fala wsparcia biznesów kobiet. EBI rzuca obligacje, pożyczki i szkolenia aż 25 banków
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Banki
Alior obiecuje 50 proc. dywidendy z ubiegłorocznych zysków