Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.

Publikacja: 28.10.2024 14:47

Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Foto: Adobe Stock

W poniedziałek, 28 października, w południe klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji bankowej. W serwisie Downdetector jest już kilkaset zgłoszeń dotyczących kłopotów z aplikacją Banku Millennium. Użytkownicy nie mogą się do niej zalogować. Klienci banku zgłaszają też problem z systemem płatności BLIK.

Awaria Banku Millennium. Problemy z aplikacją mobilną i systemem BLIK

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Banki
Pomoc przy spłacie rat kredytu mieszkaniowego. Nawet do 3 tys. zł miesięcznie
Banki
Ukraiński bank należący do PKO BP ma nowego prezesa. To były szef PKP
Banki
Commerzbank mocno oszczędza. 3300 pracowników w Niemczech straci pracę
Banki
W czwartek ważny wyrok TSUE w sprawie kredytów konsumenckich. Czy ruszy lawina pozwów?
Banki
Rosjanie kupili rekordowo dużo złota, ale kurczą się rezerwy kruszcu w bankach