Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.

Publikacja: 28.10.2024 14:47

Awaria dużego banku. Klienci Millennium mieli problemy z logowaniem

Foto: Adobe Stock

W poniedziałek, 28 października, w południe klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji bankowej. W serwisie Downdetector jest już kilkaset zgłoszeń dotyczących kłopotów z aplikacją Banku Millennium. Użytkownicy nie mogą się do niej zalogować. Klienci banku zgłaszają też problem z systemem płatności BLIK.

Awaria Banku Millennium. Problemy z aplikacją mobilną i systemem BLIK

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Banki
Czy i dlaczego banki nie lubią gotówki?
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Banki
OZE, magazyny energii, wodór i wychwytywanie CO2 na celowniku EBOR w Polsce
Banki
SBB: po kredytach frankowych czas na walkę z kredytami złotowymi
Banki
Dobre wyniki gigantów finansowych z Wall Street
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Banki
Od sprawy beznadziejnej do pełnego sukcesu. Dziesięć lat walki frankowiczów
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego