"Prace serwisowe. W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu" - czytamy w komunikacie, który pojawia się przy próbie zalogowania do serwisu bankowości internetowej.
Natomiast w aplikacji mobilnej klienci banku mogli zobaczyć następujący komunikat: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy na utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji".
Nie jest to pierwsza awaria w Banku Millenium w tym tygodniu
Czytaj więcej
Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.
To kolejna awaria tego banku w tym tygodniu. Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek przed południem problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.