Aktualizacja: 09.05.2025 16:06 Publikacja: 28.06.2023 16:34
Foto: materiały prasowe
Bank Pocztowy przyjął w środę nową strategię na lata 2023-2026 pod hasłem „Bank blisko Ciebie i Twoich potrzeb”. Celem jest przede wszystkim wzrost liczby aktywnych klientów, utrzymanie wysokiej dochodowość i niskich kosztów ryzyka oraz szybka akumulację kapitału dla zbudowania dodatkowych buforów strategicznych dla podstawowych wskaźników regulacyjnych adekwatności kapitałowej.
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
Bank zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku, co okazało się zgodne z oczekiwaniami an...
Zgodnie z przewidywaniami ekonomistów i rynku Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy po raz pierwszy od...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas