Jak pisaliśmy, klienci PKO BP od rana w poniedziałek, 17 kwietnia, zgłaszają problemy w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO. Okazało się, że to nie jedyny bank w Polsce, który uległ dziś awarii. Jak wynika z danych zebranych przez Downdetector, w kolejnych godzinach problemy zgłaszali także klienci Santandera, mBanku, Banku Pekao, ING i Alior Banku.
Czytaj więcej
W poniedziałek rano klienci PKO BP zgłaszają problemy w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO.
Klienci piszą również o utrudnieniach z płatnościami Blikiem. System płatności mobilnych potwierdził już, że doszło do awarii.
„Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIKA. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia” – napisał Blik w tweecie.