W poniedziałek, 17 kwietnia, doszło do awarii w największym banku w Polsce. Klienci od rana piszą o problemach z serwisem internetowym ipko.pl i telefonicznym iPKO.
Czytaj więcej
Najpierw klienci największego banku w Polsce, PKO BP, zgłaszali problemy z dostępem do serwisu internetowego. Teraz okazało się, że awarii tego poranka uległy również inne banki, w tym Santander, mBank, Pekao, ING i Alior.
„Nie można się zalogować, nic nie działa”, „chyba padły całkiem IKO i iPKO.pl” – piszą użytkownicy na Twitterze.
„Znowu przez chwilę logowanie na stronie się pojawiło, ale po wpisaniu loginu i hasła nie zalogowało się do banku, aplikacja zadziałała” – poinformowała z kolei internautka na Facebooku. „Czyżby zmiany personalne w banku poszły aż tak daleko, że przestała działać strona internetowa?” – dodał inny użytkownik.