Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

W BM mBanku znowu pojawiły się problemy z dostępem do usług maklerskich.

Aktualizacja: 13.01.2021 10:08 Publikacja: 13.01.2021 09:53

Kolejne rozgoryczenie klientów biura maklerskiego mBanku

Foto: Fotorzepa/ Grzegorz Zawisza

„Przepraszamy za utrudnienia. Występują problemy w dostępie do usług maklerskich (eMakler / mInwestor) przez aplikację mobilną i wersję przeglądarkową. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji” – brzmi oficjalny komunikat BM mBanku, który pojawił się przed godz. 9.30 na profilu firmy na Twitterze.

Suchej nitki na brokerze nie zostawiają klienci biura, tym bardziej, że to nie pierwsza tego typu sytuacja. Z podobnymi kłopotami firma borykała się pod koniec ubiegłego tygodnia, a także pod koniec grudnia.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Banki
Raiffeisen wstrzymuje sprzedaż rosyjskiego oddziału. Wciąż tam zarabia
Banki
Polacy rzadko przenoszą się z banku do banku, choć gonią za promocjami
Banki
EBC obciął stopy procentowe. Po raz siódmy
Banki
Czy Pekao może skorzystać na udziale w holdingu PZU?
Banki
Bankowej walki o oszczędności Polaków nie ma. I szybko nie będzie