Zakupy w sieci wciąż na fali

Polacy online wydają już ponad 100 mld zł, a ten rok będzie kolejnym ze wzrostem. Nie oznacza to, że na rynku brakuje wyzwań dla sprzedawców. Kupujący wciąż zmieniają zwyczaje, co wymusza ciągłe dostosowywanie się do trendów.

Publikacja: 17.03.2023 10:00

Zakupy w sieci wciąż na fali

Foto: Adobestock

Jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej, choć krajowy rynek e-commerce – jeśli chodzi o część konsumencką – przekroczył już wartość 100 mld zł, to wydatki firm online w sektorze B2B są ponad 4-krotnie większe. Obydwa podczas pandemii jeszcze przyspieszyły, osiągając tempo wzrostu obrotów na poziomie ponad 30 proc. rocznie i w 2023 roku mogą osiągnąć wspólnie wartość nawet 850 mld zł – wynika z raportu Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej.

Platformy liderem

Pozostało jeszcze 91% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku