Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

Wykorzystanie aplikacji mobilnej do likwidacji szkód przyspiesza wypłatę odszkodowania oraz zapewnia klientowi możliwość sprawdzania na bieżąco, co dzieje się w jego sprawie. - mówi Agnieszka Antol kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie.

Aktualizacja: 03.04.2018 11:13 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak nowe technologie mogą pomóc w likwidacji szkód? Jak ubezpieczyciele je wykorzystują?

Agnieszka Antol: Z naszych obserwacji wynika, że nowe technologie zwiększają satysfakcję klientów. Oferujemy im rozwiązania, które z jednej strony są proste i użyteczne, a z drugiej mają wpływ na przyspieszenie procesu likwidacji szkody. Wiemy, że tego oczekują od nas klienci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10