Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Wybuch epidemii koronawirusa zmusił restauracje i kawiarnie w całych Chinach do znacznego ograniczenia działalności i zamknięcia lokali. Miało to ogromny wpływ na wielkość sprzedaży oraz wyniki finansowe spółki.

Aktualizacja: 21.04.2020 20:14 Publikacja: 21.04.2020 19:02

Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Foto: Bloomberg

ula

Starbucks prognozuje 47-procentowy spadek zysków w drugim kwartale tego, co będzie miało poważny wpływ na całą tegoroczną prognozę finansową spółki. Przychody w Chinach, niezwykle ważnym dla firmy rynku, były o około 400 mln dol. niższe w porównaniu z prognozami. To pokazuje niemal 50 proc. spadek sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku - informuje Reuters.

Wraz z cofaniem się pandemii Starbucks otwiera lokale i stara się przyciągnąć chińskich klientów nowym menu oraz napojami.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności