Małpki świetnie sprzedają się o poranku w dni robocze

Już blisko połowa wódki płynie do klientów w małych butelkach. Od poniedziałku do piątku, do południa sklepy mają już za sobą jedną trzecią sprzedaży małpek.

Publikacja: 15.04.2019 21:00

Małpki świetnie sprzedają się o poranku w dni robocze

Foto: Adobe Stock

Ostatni artykuł „Rzeczpospolitej" o ogromnej popularności małych butelek wódek wywołała spore zainteresowanie, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się temu fenomenowi. Na prośbę naszej redakcji Centrum Monitorowania Rynku przeanalizowało sprzedaż wódki w małych sklepach, gdzie niewielkie pojemności mają największe wzięcie. Wnioski? Małpki zajęły po cichu niemal połowę rynku wódek w małych sklepach, ich sprzedaż rusza ostro w górę już o świcie i do południa dominuje nad innymi pojemnościami.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Konkurent sieci KFC zapowiada wielkie inwestycje w Polsce
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”