AmRest sprzedaje serwis PizzaPortal za ponad 30 mln euro

AmRest pozbywa się serwisu do zamawiania posiłków online na rzecz hiszpańskiej grupy Glovo.

Aktualizacja: 14.08.2019 13:47 Publikacja: 14.08.2019 10:56

AmRest sprzedaje serwis PizzaPortal za ponad 30 mln euro

Foto: www.fshoq.com

Glovo to najpopularniejszy hiszpański agregator dla restauracji, założony w 2015 roku w Barcelonie. To obecnie najszybciej rozwijający się gracz na rynku dostaw jedzenia, prowadzący działalność w 26 krajach. Dotychczasowy właściciel PizzaPortal.pl AmRest Holdings 13 sierpnia br. zbył 100 proc. udziałów w PizzaPortal.pl za łączną kwotę 30 mln euro plus 5 mln euro kwoty warunkowej („earn-out”). Ich wypłata jest zależna od spełnienia kilku warunków zawieszających.

Pizzaportal to wicelider polskiego rynku zamówień posiłków online, prowadzi serwis Pyszne.pl, należący do holenderskiego Takeaway.com. 

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego