KFC szykuje wegetariańską rewolucję. „Kurczak wychodzi z mody”

Sieć słynąca z potraw ze smażonego kurczaka stwierdziła, że drób przestaje być modny. W ofercie KFC ma pojawić się więcej dań wegetariańskich.

Aktualizacja: 31.05.2019 14:39 Publikacja: 31.05.2019 14:34

KFC szykuje wegetariańską rewolucję. „Kurczak wychodzi z mody”

Foto: 123RF

ala

Amerykańska sieć fastfoodów, która cały swój światowy sukces oparła na daniach z kurczaka i ma go nawet w nazwie (Kentucky Fried Chicken – red.), zauważyła zmieniający się na rynku gastronomicznym trend. Coraz więcej osób skłania się ku zdrowemu stylowi życia i diecie bezmięsnej, wywierając tym samym presję na restauracjach, by dostosowały swoje menu do preferencji konsumentów. Na nową modę coraz chętniej odpowiadają nie tylko tradycyjne restauracje, ale również bary szybkiej obsługi, w tym KFC.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Amerykański gigant inwestuje w Polsce w nowoczesną produkcję czekolady
Przemysł spożywczy
Branża mięsna czeka na otwarcie rynków azjatyckich
Przemysł spożywczy
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych sprzeda tysiąc ton masła. To cios w wysokie ceny
Przemysł spożywczy
Kreml walczy z pijaństwem. Drożeje wódka i nie tylko
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10