PwC: świat mediów przenosi się do sieci

Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5 proc., by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dol. wobec 10,6 mld na koniec 2018 r. – szacuje firma doradcza PwC w opublikowanej dziś tegorocznej edycji raportu „Global Media and Entertainment Outlook”.

Aktualizacja: 16.10.2018 11:45 Publikacja: 16.10.2018 09:52

PwC: świat mediów przenosi się do sieci

Foto: Bloomberg

O ile ogólna część raportu została opublikowana już jakiś czas temu, o tyle dziś PwC przedstawiło swoje najnowsze oczekiwania wobec polskiego rynku. Jedno z nich dotyczy tempa wzrostu wydatków na reklamę. Zdaniem PwC, to źródło przychodów mediów, za sprawą nakładów reklamowych na internet będzie najszybciej rosnącym obok internetowych serwisów płatnego wideo (w modelu OTT, ang. over the top) oderwanych od operatorów telewizyjnych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros Discover rozpoczął proces sprzedaży TVN
Media
Kto przejmie majątek Solorza? Ekspert wyjaśnia, co się może stać
Media
Dzieci Zygmunta Solorza wytoczą nowe działa. Już nie ukrywają, z kim walczą
Media
Zygmunt Solorz przerywa milczenie. Zdradza komu zostawi swój majątek
Media
Zmiana w niemieckiej grupie medialnej. Hubert Burda idzie na emeryturę
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10