Boeing powinien zrezygnować z marki MAX

Tak uważa prezydent dużej firmy leasingowej Air Lease, Steven Udvar-Hazy, która zamówiła 150 B737 MAX, bo jego zdaniem ta marka ucierpiała i może doprowadzić do spadku wartości tych samolotów

Aktualizacja: 21.01.2020 16:21 Publikacja: 21.01.2020 15:31

Boeing powinien zrezygnować z marki MAX

Foto: Bloomberg

Udvar-Hazy jest jednym z założycieli branży leasingu w lotnictwie, która finansuje prawie połowę światowej floty samolotów pasażerskich. W kwietniu 2019 o "rebrandingu" wspomniał Donald Trump, ale Boeing stwierdził w czerwcu, że nie zamierza zmieniać nazwy tych samolotów.

Czytaj także: Wielkie obietnice nowego szefa Boeinga

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Potężna kara dla Ryanaira za dodatkowe opłaty za bagaż. Oberwały też inne tanie linie
Transport
Bateryjna nadzieja Europy broni się przed upadkiem
Transport
Kontrolerzy lotów z PAŻP polecą w kabinach pilotów Ryanaira
Transport
Pasażer samolotu chciał wysiąść w powietrzu. Skrępowany taśmą klejącą
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Transport
LOT w dobrej kondycji. Ale prezesa chcą odwołać