Aktualizacja: 20.07.2017 23:01 Publikacja: 20.07.2017 23:01
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Rzeczpospolita: Żyjemy w czasach internetu, który dla jednych biznesów stwarza okazje, a dla innych oznacza kłopoty. Jaka jest przyszłość centrów handlowych w czasach dynamicznego rozwoju e-commerce?
Amnon Shiboleth, prezes CH Blue City: Rynek się zmienia, ale do dramatu jeszcze daleko. W gazetach wciąż będą się pojawiać przesadzone nagłówki o śmierci tradycyjnych centrów handlowych z powodu rozwoju handlu internetowego - ale taka jest natura mediów.
Polacy nie rezygnują z planów odnowienia mieszkań i domów. Remontują więcej i szybciej – wynika z analiz portalu...
Firmy lubią nowoczesne biura w centrum stolicy. Pod koniec marca poziom pustostanów w tym rejonie Warszawy wynió...
Średnia cena mieszkań na rynku wtórnym w Warszawie jest niższa niż rok temu o 4 proc., w Krakowie – o 3 proc. –...
Ceny działek budowlanych w dobrych lokalizacjach mocno wzrosły. Klienci poszukują najczęściej stosunkowo nieduży...
Eksperci prognozują wzrost wartości transakcji kupna–sprzedaży polskich biurowców w kolejnych kwartałach. Rynek...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas