Polski rynek wart jest już blisko 4 mld zł i nadal ma ogromny potencjał do rozwoju. Zdominowały go trzy firmy – Apart, W.Kruk i Yes, które mają najwięcej salonów. I choć nadal się w Polsce rozwijają, to dwie z nich ruszyły także na podbój zagranicy.
Apart już sfinalizował zakup czeskiej sieci Presence, aktualnie trwa jej rewitalizacja i adaptacja na placówki pod marką Apart. – Sklepów jest w sumie ponad 20, dwa już działają jako Apart. Planujemy też sklep internetowy w Czechach, ruszy w 2019 r. – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu.
Czechy to nowy projekt, co z kolejnymi? – Obecnie skupiamy się na rynku czeskim, oczywiście analizujemy też inne, ale żadne decyzje w tej kwestii nie zapadły – dodaje Helena Palej.
Firma jest liderem polskiego rynku, ma u nas ok. 200 salonów jubilerskich, część z nich jest dedykowana ofercie luksusowej. Dodatkowo prężnie działa sklep internetowy marki, co jest odpowiedzią na niedziele niehandlowe w branży – firma oferuje wtedy klientom darmowe dostawy.
