Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Koncern Pepsico zdecydował na zmianę nazwy i loga popularnej marki produktów śniadaniowych, a Mars rozważa zmiany opakowań popularnego ryżu, w ramach walki ze stereotypami rasowymi.

Aktualizacja: 18.06.2020 13:57 Publikacja: 18.06.2020 12:15

Znane marki zmienią loga i nazwy przez odwołania do rasizmu

Foto: AFP

ula

Pepsico zapowiedziało zmianę nazwy i loga serii produktów sprzedawanych pod marką Aunt Jemima - informuje agencja Reutera.

Czytaj także: Koncerny z USA zabraniają policji używania ich technologii

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie