Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Różnice w zwyczajach zakupowych kobiet i mężczyzn wcale się nie zmniejszają. Pandemia spowodowała, że część z nich jeszcze mocniej się zaznaczyła.

Publikacja: 07.03.2021 21:00

Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Foto: pexels.com

Z danych GfK Polonia, które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza, wynika, że płeć jest dużym czynnikiem różnicującym postawy zakupowe. Ogółem kobiety oczekują większej personalizacji w produktach i usługach – chętniej wybierają oferty dopasowane do ich potrzeb. Ważniejsza niż dla mężczyzn jest dla nich relacja ceny do jakości oraz przywiązanie do marek.

Eko dla kobiet

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Problem traktatu UE z krajami Mercosur w warunkach wojny handlowej Donalda Trumpa
Handel
Tylko Chiny i Kanada zareagowały dotąd ostro na cła Donalda Trumpa
Handel
Zmalał deficyt handlowy USA. I nagle pojawił się w Kanadzie
Handel
Elon Musk: Marzę o zniesieniu ceł i wolnym handlu między USA a Unią Europejską
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Cła Donalda Trumpa podbiją ceny iPhone'ów i McDonald's. Najsilniej ukarane Lesotho