Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Różnice w zwyczajach zakupowych kobiet i mężczyzn wcale się nie zmniejszają. Pandemia spowodowała, że część z nich jeszcze mocniej się zaznaczyła.

Publikacja: 07.03.2021 21:00

Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Foto: pexels.com

Z danych GfK Polonia, które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza, wynika, że płeć jest dużym czynnikiem różnicującym postawy zakupowe. Ogółem kobiety oczekują większej personalizacji w produktach i usługach – chętniej wybierają oferty dopasowane do ich potrzeb. Ważniejsza niż dla mężczyzn jest dla nich relacja ceny do jakości oraz przywiązanie do marek.

Eko dla kobiet

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł