Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Pierwszy salon w tej części Europy chce otworzyć Hermes – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Do Polski wróciło też Burberry.

Aktualizacja: 07.03.2019 10:50 Publikacja: 06.03.2019 21:00

Luksusowe marki znów ciągną do Polski

Foto: Bloomberg

Ostatnich kilka lat na polskim rynku luksusowym to raczej marazm. Choć konsumenci systematycznie zwiększają wydatki na takie produkty, a rynek wart jest już niemal 24 mld zł, to jednak dla globalnych potęg nadal jesteśmy peryferiami. Powoli się to jednak zmienia, czego przykładem będzie tegoroczny debiut legendarnej francuskiej marki Hermes.

Ta rodzinna firma to jeden z najbardziej luksusowych szyldów na świecie. Kilka lat temu wrogo chciał ją przejąć Bernard Arnault, właściciel koncernu LVMH, ale operacja się nie powiodła.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 19 zł kwartalnie!
Handel
Co ósmy Polak przywita Nowy Rok fajerwerkami
Handel
Wódka z Korei Północnej wchodzi do Rosji. Firma należy do... armii Kima
Handel
Minister Michał Kołodziejczak: Masło będzie tanieć. Podał datę
Handel
Jak Polacy postrzegają "małpki"? Dla alkoholików, pite pod sklepem i przed pracą
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Handel
Żabka ma już w Polsce 11 tysięcy sklepów
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku