Sieci handlowe ostro walczą z plastikiem. To nie tylko deklaracje

Działające w Polsce sieci handlowe i międzynarodowe korporacje całkiem ostro zabrały się za ograniczanie ilości plastiku.

Aktualizacja: 01.03.2019 21:18 Publikacja: 01.03.2019 11:48

Sieci handlowe ostro walczą z plastikiem. To nie tylko deklaracje

Foto: Bloomberg

Miasto Jest Nasze wzywało do walki z plastikiem wzorem Czech i w odpowiedzi na nasz artykuł zarzucało, że działające w Polce sieci składają głównie deklaracje.

Okazuje się, że w Polsce walka z plastikiem już trwa, a detaliści zabrali się do tego stosunkowo energicznie. Sukcesami w walce z nadmiarem tworzyw sztucznych mogą słusznie chwalić się duże sieci handlowe. Warto przy tym pamiętać, że nie wszystkie zmiany da się wprowadzić z dnia na dzień, jak opłaty za jednorazowe torebki.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Natychmiastowa dymisja szefa sieci Primark. W tle zarzuty obyczajowe
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Handel
Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy
Handel
Francuz chce odrodzić markę Tupperware. „Wielki powrót” kultowej marki do Polski
Handel
Do czego doprowadzi motoryzacyjna wojna celna Donalda Trumpa?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Handel
Donald Trump rozpoczyna motoryzacyjną wojnę handlową. Kto ją wygra?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście