Biedronka testuje nowy program przecen żywności

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów wprowadziła pilotażowy program przecen produktów spożywczych z bliskim terminem przydatności.

Aktualizacja: 28.01.2020 15:06 Publikacja: 28.01.2020 14:45

Biedronka testuje nowy program przecen żywności

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Od 27 stycznia w 136 wybranych sklepach sieci Biedronka klienci mogą kupić pełnowartościowe produkty spożywcze za 50 procent ceny. Haczyk? Jedyną potencjalną niedogodnością jest bliski termin przydatności do spożycia. Według sieci „to doskonała okazja dla klientów, by kupić wysokiej jakości produkty w jeszcze niższych cenach".

Na razie z szansy na jeszcze niższe ceny mogą skorzystać klienci wybranych placówek w województwach mazowieckim, wielkopolskim, lubuskim, lubelskim, podkarpackim i śląskim. Produkty spożywcze z kończącym się terminem przydatności będą oznaczone na froncie specjalną naklejką z informacją o zniżce „-50%" i napisem „Szanujemy żywność". Do tego umieszczona jest, mniejszym drukiem informacja, że w razie promocji na dany produkt rabat liczony jest od ceny regularnej. Przecenianymi produktami będą świeże mięso i ryby, produkty z chłodni i sushi. O przecenie z powodu bliskiego terminu przydatności będą decydować kierownicy poszczególnych sklepów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej
Handel
Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa
Handel
Prezenty coraz częściej także z drugiej ręki
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór