Carrefour stawia na małe sklepy

Od początku roku sieć otworzyła 10 sklepów w formacie franczyzowym i planuje kolejne. W Warszawie ruszyły cztery nowe sklepy jednego dnia.

Aktualizacja: 03.03.2020 12:53 Publikacja: 03.03.2020 12:49

Carrefour stawia na małe sklepy

Foto: www.carrefour.pl

Carrefour podkreśla, że sklepy convenience to obecnie najdynamiczniej rozwijający się format tradycyjny na polskim rynku. Klienci, którzy mają coraz mniej czasu, chcą zrobić szybkie zakupy i znaleźć produkty wysokiej jakości, przemieszczając się do pracy lub wracając z niej do domu. Carrefour, dostrzegając te trendy, dynamicznie inwestuje w rozwój najmniejszych sklepów we współpracy z małymi i średnimi polskimi przedsiębiorcami.

- Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 650 sklepów osiedlowych prowadzonych przez naszych franczyzobiorców w trzech różnych formatach. W 2019 roku otworzyliśmy ponad 100 nowych sklepów na terenie całego kraju – mówi Michał Florkiewicz, Dyrektor ds. sklepów convenience Carrefour Polska. Rok 2020 zapowiada się dla nas równie intensywnie. W ubiegłym miesiącu otworzyliśmy aż 4 sklepy franczyzowe w Warszawie jednego dnia, co potwierdza duże zainteresowane franczyzą oferowaną przez Carrefour. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku otworzyliśmy już 10 sklepów. Szczególnie dynamicznie rozwijamy format pomarańczowy przeznaczony do dużych miast, a także naszą ofertę dla właścicieli stacji paliw – dodaje.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują
Handel
Światu grożą wyższe stawki celne w handlu z USA. Zwłaszcza Chinom
Handel
Czy 11 listopada sklepy są otwarte? Gdzie zrobić zakupy w Święto Niepodległości?
Handel
Amazon: Partnerstwo polityczne między USA a Polską pozostaje bardzo silne
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Handel
Black Friday 2024: Kiedy wypada? Lepiej uważać na pułapki zakupowe
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje