Plastik znika z warzyw w Lidlu. Będą oznaczone „tatuażami”

Lidl jako pierwsza sieć handlowa wprowadza do sklepów warzywa zupełnie bez opakowań. Warzywa będą oznaczone przy użyciu światła pewnego rodzaju tatuażami.

Aktualizacja: 02.12.2019 12:31 Publikacja: 02.12.2019 12:20

Dynia oznaczona specjalnym „tatuażem”

Dynia oznaczona specjalnym „tatuażem”

Foto: materiały prasowe

Już od początku grudnia we wszystkich sklepach Lidla pojawią się pierwsze warzywa BIO znakowane przy pomocy natural brandingu, czyli z wykorzystaniem naturalnego światła. Będą to BIO dynia piżmowa oraz BIO seler. Metoda naturalnego znakowania jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Z wykorzystaniem skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się obraz w rodzaju „tatuażu”. W ten sposób warzywa BIO będą dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty BIO znajdziemy bezpośrednio na skórce.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie