Reklama: adwokaci boją się kontaktu z klientem

Rozmowa | Tomasz Sęk, wspólnik zarządzający w firmie konsultingu zarządczego dla prawników Naveo Sowiński i Sęk

Aktualizacja: 06.11.2015 15:18 Publikacja: 06.11.2015 07:00

Foto: 123RF

Rz: W środowisku adwokackim mówi się o możliwości zliberalizowania norm etycznych w zakresie, w jakim zakazują reklamy. Co zmieniłoby to na rynku?

Tomasz Sęk: To delikatna kwestia. Całkowita liberalizacja nie byłaby raczej dobrym rozwiązaniem. Mogłaby jeszcze bardziej zaostrzyć konkurencję, która – jak wynika z moich obserwacji – zaczyna ocierać się o kanibalizm. Trwa walka na coraz niższe stawki.

Pozostało 90% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów