Aktualizacja: 13.12.2019 13:31 Publikacja: 13.12.2019 13:31
Foto: Bloomberg
MTM będzie teraz działem Airbusa, jego kierownictwo pozostanie bez zmian, a żaden z 40 pracowników nie utraci pracy. Bez zmian będzie również funkcjonował zakład w Mukilteo niedaleko Seattle w stanie w Waszyngton, a MTM będzie również obsługiwać innych klientów, niż Airbus.
Airbus Americas Inc i MTM współpracowały ze sobą od 10 lat. W efekcie powstały lekkie roboty, które wykonywały najróżniejsze czynności w fabrykach Airbusa. Od 2003 r. spółka wdrożyła ponad 40 systemów automatyzacji produkcji lotniczej, obejmujących maszyny, narzędzia, oprogramowanie maszynowe, oprogramowanie dla przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. — Czekamy na dalszą integrację naszych produktów i rozwiązań z systemem przemysłowym Airbusa — mówił po podpisaniu porozumienia założyciel MTM, Mike Woogerd.
W najbliższy wtorek odbędą się wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Choć sondaże są wyrównane, jedno jest pewne: protekcjonistyczne zapędy oraz brak chęci realnej redukcji deficytu budżetowego zwyciężą, niezależnie kto zostanie głową państwa - pisze młody ekonomista.
Dane historyczne wskazują, że październik i IV kwartał są okresami dobrymi dla kryptowalut. Ostatnio tym aktywom znów zaczęły sprzyjać rosnące szanse wyborcze Donalda Trumpa. Wybory mogą być pozytywnym impulsem dla części inwestorów.
Cyfryzacja dotyka każdej sfery działalności człowieka. To proces, który towarzyszy także biznesowi bez względu na branżę i skalę działalności.
O społecznej odpowiedzialności biznesu mówi się coraz więcej. To, co kiedyś było modą, teraz staje się obowiązkiem. Firmy muszą odpowiadać na potrzeby społeczeństwa i środowiska.
Dane na temat przemieszczania się ludności, czy zagęszczenia mieszkańców, pomagają firmom i miastom podejmować odpowiednie decyzje.
Już niedługo, w pierwszej połowie 2025 roku, rozpocznie się druga w historii prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Co sześć miesięcy kolejne państwo członkowskie obejmuje tę funkcję, dbając o ciągłość unijnych prac.
Hiszpanie udowodnili, że niezawodność i stabilny rozwój są kluczem do zaufania, jakim obie marki darzą klienci.
Farmy fotowoltaiczne i wiatrowe mają zapewnić neutralność węglową CPK. Budowę lotniska spółka rozpocznie w 2026 roku.
Chińskie linie lotnicze wypychają europejską konkurencję z rejsów do Chin. Unijni przewoźnicy domagają się „równych warunków konkurencji”.
Wraz ze spadkami europejskiej produkcji przemysłowej, urwało się dno na ryku naczep. Popyt kurczy się, co gorsza przyspiesza tempo spadku.
Wymiana tachografów idzie wyjątkowo ospale, firmy transportowe na pewno nie zdążą wymienić urządzeń we wszystkich ciężarówkach.
Liczba rozpoczynanych inwestycji magazynowych w całej Unii Europejskiej maleje od 2021 roku. Obiekty stają się coraz bardziej ekologiczne – wynika z raportu Newmark Polska.
Obawa przed barierami celnymi i wojną handlową zachęci do szybkich zakupów, co zwiększy zapotrzebowanie na transport. Wzmożenie nie musi jednak oznaczać ożywienia gospodarczego.
Kryzys na Bliskim Wschodzie oraz kłopoty z silnikami to główne powody mniejszych zysków Wizz Aira w I półroczu 2024.
Fińskie lotniska w pobliżu granicy z Rosją wyłączyły wszystkie nowoczesne systemy nawigacyjne i przeszły na systemy radarowe z lat 60. XX w. Powodem jest zakłócanie przez Rosjan systemów bazujących na nawigacji satelitarnej. Stare systemy są odporne na rosyjskie ataki.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas