PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł.

Aktualizacja: 01.05.2019 21:46 Publikacja: 01.05.2019 21:00

PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Foto: Adobe Stock

Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.

Wyścig z czasem

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Chcemy spajać projektantów i biznes oraz świat nauki i kultury
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności