Dom mody Maison Margiela sprzedaje sweter, którego nie ma. Za ponad 3000 zł

Ekskluzywny dom mody Maison Margiela wprowadził do sprzedaży nietuzinkowy sweter… którego praktycznie nie ma. Sam szkielet wierzchniego ubrania kosztuje prawie 3500 zł. I jest już na niego pełno chętnych.

Publikacja: 08.08.2018 12:41

Dom mody Maison Margiela sprzedaje sweter, którego nie ma. Za ponad 3000 zł

Foto: www.ssense.com

ala

Francuski dom mody Maison Margiela znany jest ze swoich prowokacyjnych kreacji, które odkrywają coraz bardziej szokujące oblicza sztuki nowoczesnej. Tym razem również nie rozczarował żądnych wrażeń miłośników drogiej odzieży. Firma wypuściła do sklepów sweter, którego nie pierwszy rzut oka trudno zauważyć. A to dlatego, że stworzony jest wyłącznie pasków biegnących wzdłuż konturów ubrania. Resztę kreacji – swetra sięgającego ud, z dekoltem w kształcie litery V - trzeba sobie wyobrazić.

 

 

Połączone ze sobą skrawki materiału zrobione są w 100 proc. z wełny – zachwala swój produkt dom mody. Nietypowy sweter może znaleźć również wiele zastosowań – zostać założony na gołe ciało albo na wierzch innego ubrania, jako że jest częścią jesienno-zimowej kolekcji. Choć trudno sobie wyobrazić, żeby w tej pierwszej opcji ktoś wyszedł na ulice, to w połączeniu z koszulką czy spodniami może z pewnością stanowić ciekawy dodatek do stroju. Na który nie każdy może sobie pozwolić, jako że cena tego innowacyjnego swetra wynosi… 940 dolarów, czyli prawie 3500 zł. Chętnych na produkt nie brakuje – według informacji Maison Margiela wyprzedały się już rozmiary L oraz XL.

Czytaj także: Adidas wspiera organizacje LGBT. Niezwykłymi butami z piór

To kolejny z dziwnych wynalazków Maison Margiela, które już nieraz w przeszłości szokowały klientów. Niedawno, w czerwcu tego roku dom mody wypuścił do sprzedaży szkielet koszuli, który był zbudowany jedynie z kołnierza, mankietów i łączących ich pasków. Jeszcze wcześniej na wiosnę przedstawił podobnie skąpą konstrukcję sukienki.

Biznes
Negocjacje UE i USA w sprawie ceł – czy dojdzie do porozumienia?
Biznes
Lucyna Stańczak-Wuczyńska: Jesteśmy w punkcie krytycznym
Biznes
Pokojowa bańka, czyli nadzieje i realia końca wojny o Ukrainę
Materiał Promocyjny
Zwiększyć poziom zainteresowania zielonymi inwestycjami
Materiał Promocyjny
Deregulacja priorytetem polskiej prezydencji