Aktualizacja: 26.02.2018 18:33 Publikacja: 25.10.2017 00:01
Paneliści, goście, pasjonacii nowych technologii zastanawiali się nad kierunkami rozwoju wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w Polsce oraz możliwościami jakie wspomniane rozwiązania stwarzają dla poszczególnych branż biznesu. „Trzeba patrzeć zawsze w przyszłość. Polska mogłaby być jednym z liderów rozwiązań VR i AR na świecie” - powiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Gremi Media SA.„VR jest elementem, ktory bardzo ciężko jest wytłumaczyć. Trzeba to przeżyć, dlatego, że nie da się tego opisać własnymi słowami” - powiedział Artur Kurasiński, bloger, znawca nowych technologii. „Przemysł, kultura, nauka, rozrywka, ale także medycyna – w tych dziedzinach coraz popularniejsza będzie stawała się wirtualna rzeczywostość. Dzisiaj mamy do czynienia z początkiem tej drogi. W ciągu pięciu, dziesięciu lat VR w każdej z tych dziedzin będzie odgrywał dużą rolę” - mówi Mikołaj Tocki, dyrektor Gremi Events and Multimedia.„Przede wszystkim jest to zastosowanie w edukacji i przekazywaniu informacji. Wiele firm tworzy oprogramowanie, żeby w rzeczywistości wirtualnej edukować w bardziej przekonujący sposób” - mówi Adam Jurgilewicz, CEO, Międzynarodowe Stowarzyszenie VR/AR w medycynie.
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas