Firmy z ponad 100-letnią tradycją

Siła marki leży w umyśle klientów, gdyż wybierają oni te produkty i znaki, które znają i do których mają przekonanie.

Publikacja: 28.06.2020 21:25

„Rzeczpospolita” w tym roku dołączyła do grona firm 100-letnich.

„Rzeczpospolita” w tym roku dołączyła do grona firm 100-letnich.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Na rynku krajowym są firmy, po których produkty sięgają kolejne pokolenia. Spółki te, mimo upływu czasu, liczą się na rynku krajowym, a nawet międzynarodowym.

Niektóre z nich zupełnie zmieniły asortyment, inne nadal oferują produkty którymi zachwycano się dwa czy nawet trzy pokolenia wstecz, oczywiście odpowiednio zmodyfikowane. Mowa tu nie tylko o dużych firmach, ale także o małych lokalnych przedsiębiorcach, gdzie biznes przechodzi z ojca na syna.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia Gospodarcze
John G. Ruggie: Odpowiedzialne działanie firm przestało być kwestią wyboru
Materiał partnera
Kluczowa jest dostępność naszych usług
Europejski Kongres Finansowy
Tadeusz Białek: Chcemy zmiany podstawy opodatkowania sektora
Europejski Kongres Finansowy
Obraz gospodarki: różowy czy nie?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Europejski Kongres Finansowy
Artur Głembocki: Ze sztuczną inteligencją jesteśmy w komitywie od lat