Rodzinny nos do kosmetyków

Soszyńscy od dwóch pokoleń rozwijają firmy, które stają się regionalnymi potentatami branży.

Publikacja: 20.08.2015 22:00

Właściciele firmy Oceanic: Dorota i Wojciech Soszyńscy, przygotowują córkę Nicole do roli ich partne

Właściciele firmy Oceanic: Dorota i Wojciech Soszyńscy, przygotowują córkę Nicole do roli ich partnera w rodzinnym biznesie kosmetycznym

Foto: materiały prasowe

Ignacy Zenon Soszyński zbudował swój biznes kosmetyczny, bazując na olejkach aromatycznych i perfumach. W latach 80. XX wieku stał się największym prywatnym przedsiębiorcą w dawnym bloku wschodnim.

To paradoks, że jego syn Wojciech Soszyński postawił na kosmetyki bezzapachowe – dla osób z alergiami i wrażliwą skórą. Wraz z żoną Dorotą zbudował firmę, która jest największym producentem tych preparatów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wydarzenia Gospodarcze
W Katowicach w rolach głównych: bezpieczeństwo, energia, technologie
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Wydarzenia Gospodarcze
Shape Tomorrow Today: Jak liderzy biznesu rewolucjonizują firmy w erze AI
Wydarzenia Gospodarcze
8-9 kwietnia br. odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
Wydarzenia Gospodarcze
W Kielcach o roli gazownictwa w zmieniającej się energetyce
Wydarzenia Gospodarcze
OZE – nowe moce, które potrzebują wsparcia