Czas na odpowiedzialne marki

Chcąc osiągnąć rynkowy sukces, firmy powinny budować obraz marka – kultura, nastawiając się na trwałe relacji z konsumentami i dbając o etykę poddostawców.

Publikacja: 09.11.2017 20:37

Czas na odpowiedzialne marki

Foto: 123RF

– W marce kultura jest mnóstwo wartości poza samym produktem i jego ceną. Jeśli firma chce dotrzeć do ludzi ze swoją marką, to musi wytworzyć w jej komunikacji jakąś wiarygodna treść – podkreśla Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Open Eyes Economy Summit.

Jacek Kall, ekspert ds. zarządzania marką i profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, potwierdza, że trudno jest dzisiaj zbudować silną markę, nie odwołując się do wartości. O ile kiedyś marka była gwarancją jakości oferty danej firmy, zyskując z czasem aspekt ekspresyjny i aspiracyjny, o tyle obecnie konsumenci oczekują od marek czegoś więcej niż tylko sprzedaży produktów albo usług. Chcą także gwarancji, że firmie nie chodzi wyłącznie o biznes, ale również o wartości – o pozytywny wpływ na życie ludzi.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo i konkurencyjność w dobie zawirowań
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Wydarzenia Gospodarcze
O międzynarodowej współpracy gospodarczej na EKG
Wydarzenia Gospodarcze
Europejski Kongres Gospodarczy z radarem na zmiany w handlu
Wydarzenia Gospodarcze
Stać na straży bezpieczeństwa to nasz obowiązek
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Wydarzenia Gospodarcze
Współpraca, która ogrzewa miasto
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście