Zmiana wizualna marki Mazars otwiera nowy etap rozwoju firmy

Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, przeprowadza rebranding w ponad 90 krajach, w których prowadzi swoją działalność doradczą.

Publikacja: 21.10.2020 18:25

Zmiana wizualna marki Mazars otwiera nowy etap rozwoju firmy

Foto: Adobe Stock

Rebranding wspiera skuteczną strategię wzrostu i pokazuje, że firma wprowadza inną perspektywę na rynek audytu, podatków i doradztwa finansowego.

Hervé Hélias, dyrektor generalny i prezes Grupy Mazars, powiedział: „Jestem bardzo podekscytowany, mogąc pokazać naszą nową tożsamość i nowe pozycjonowanie marki po dwóch latach dogłębnych i szeroko zakrojonych konsultacji z naszymi partnerami, pracownikami, klientami i interesariuszami. Zmiana wizerunkowa odzwierciedla nie tylko kim jesteśmy dzisiaj, ale i pokazuje, jaką firmą chcemy być w przyszłości. Jesteśmy jednym połączonym zespołem na całym świecie, posiadającym skalę działania umożliwiającą obsługę dużych międzynarodowych klientów oraz elastyczność pozwalającą na kreatywne i indywidualne podejście do naszych klientów. W każdym kraju, w którym prowadzimy działalność doradczą, nasze zespoły łączą w sobie zrozumienie kultury lokalnej z globalną perspektywą, oferując klientom różnej wielkości prawdziwe partnerstwo, które daje im poczucie pewności w biznesie i pomaga realizować ich ambicje".

Pozostało 85% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sądy i trybunały
Po co psuć świeżą krew, czyli ostatni tegoroczni absolwenci KSSiP wciąż na lodzie
Nieruchomości
Uchwała wspólnoty musi mieć poparcie większości. Ważne rozstrzygnięcie SN
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Praca, Emerytury i renty
Ile trzeba zarabiać, żeby na konto trafiło 5000 zł
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo karne
Śmierć nastolatek w escape roomie. Jest wyrok