Nowa strategia biznesowa K&P – z nowym zespołem marketingu

Kancelaria Kochański & Partners wdraża nową strategię biznesową. Firma będzie jeszcze mocniej niż dotąd wychodzić na rynki międzynarodowe i zawierać strategiczne alianse z kluczowymi kancelariami zagranicznymi.

Publikacja: 26.05.2020 09:55

Nowa strategia biznesowa K&P – z nowym zespołem marketingu

Foto: Adobe Stock

Działaniom tym towarzyszy przeformułowanie modelu biznesowego i bliższa, kompleksowa współpraca z klientami. Równolegle firma planuje przemodelowanie struktur i procesów w ramach K&P, szczególnie w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Procesem transformacji pokieruje nowa szefowa zespołu marketing & BD – Barbara Lenarcik, poprzednio dyrektor marketingu w kancelarii SSW Pragmatic Solutions. Do działu dołączą także dwie kolejne osoby z SSW: Marcin Woliński (menedżer) i - od lipca - Paulina Berska (specjalista).

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Podatki
Skarbówka zażądała 240 tys. zł podatku od odwołanej darowizny. Jest wyrok NSA
Prawo w Polsce
Jest apel do premiera Tuska o usunięcie "pomnika rządów populistycznej władzy"
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Praca, Emerytury i renty
Ile trzeba zarabiać, żeby na konto trafiło 5000 zł
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo karne
Rząd zmniejsza liczbę więźniów. Będzie 20 tys. wakatów w celach